Detta kommer ni få läsa i min blogg

Hallå alla människor där ute!

Nu var jag bara så trött, så trött på att inte kunna dela med mig av mitt dåliga självförtroende och av alla mina komplex för min jävla kropp! Så jag startade en blogg.. "komplextjejen". Jag kommer vara anonym under min blogg eftersom jag är rädd att få en massa konsekvenser och kommentarer om att jag sakffat en sådan här blogg. Men den här bloggen ska hjälpa mig. Om inte det här funkar vet jag inte vad jag ska göra. Men jag ger det ett försök iallafall.



           


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej, jag kom in på din blogg nu och har läst igenom det du skrivit hittills. Och det här skriver jag för att jag känner att jag måste göra något, inte bara klicka bort sidan. Om jag kan göra något för dig så vill jag ju försöka göra det istället för att låtsas som ingenting. Jag reagerar på din "mat-dagbok", tror du verkligen att det är en bra diet som du går på? Jag skulle rekommendera att du kanske läser någon bok om hur man bör äta, för till och med jag som egentligen inte är jätteinsatt i hur man bör äta ser ju direkt att din diet är helt fel. Du svälter dig själv när du äter så! Och det är aldrig bra i längden, även fast du kanske går ner ett kilo eller två av denna diet. Men du måste väl förstå att kroppen inte mår bra av sådan mat? Jag vill också tipsa dig om att prata med någon om dina komplex, visst det kan vara skönt att skriva av sig på en blogg men det verkar som att du har större problem än vad en blogg kan lösa. Jag hoppas att du tar den här kommentaren på rätt sätt. Jag blir ju bara orolig för dig när jag läser allt det här, även fast jag inte har någon aning alls om vem du är. Jag hoppas att du kommer på rätt väg snart... Jag anser att det är bäst att vara nöjd med den man är, och hur man ser ut innan man börjar "förbättra" sig. Om man inte har självkänsla från början så kommer man inte heller få det bara av att t.ex. gå ner i vikt.

2009-11-13 @ 15:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0