inte en dag utan ett bekymmer

Ja, tårarna rinner igen. Och egentligen inte för nånting. Jag vet inte vad det är med mig. Jag överreagerar på allt och ingetting numera. Men ett ordspråk; "glöm dina bekymmer imorgon kommer nya"  men dom gammla fösvinner ju inte bara för nya kommer.

Vid just dessa tillfällen när jag gråter för ingetting det är då alla dessa tankar kommer upp ( "gud vad tjock jag är, fan jag är skitful utan smink, jag måste gå ner i vikt, om jag är smal blir jag perfekt) Ungefär dom dära tankarna är det som kommer upp i skallen, och tänk er då alltså varje gång jag överreager för en liten fjuttiggrej vilket blir väldigt ofta. Usch jag gillar inte dom tankarna. Men det är de jag ska försöka göra någonting åt nu. Jag skiter i om det är på fel sätt att göra det på men allt jag har i skallen just nu är att jag bara skulle vilja rasa i vikt.. Okej, det låter som om jag har en väldigt stor övervikt eller något när jag skriver så, det har jag inte men jag är överviktig.



Och jag hatar hennes låtar och alla andra jävla depplåtar! Fan man mår bara sämre att lyssna på jävla deppmusik! Finns inte en mänsklig själ som mår bra på att lyssna på sån här musik. Nu tänker ni säkert "men lyssna inte på det då" men när man är deppig då vill man inte direkt försöka få upp humöret utan man vill bara ha en lösning på allting direkt. Vilket inte finns.

Kommentarer
Postat av: e

Dom tankarna får jag nästan varje dag .

Bra blogg , gillar den .



Mår du ofta väldigt dåligt eller ?...

2009-11-11 @ 07:32:54
URL: http://emeliedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0